BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 20, 2010

hmmmm....

pe nak cite ek?

aku pun x tau... mood2 sume pi mana aku pun x tau.. masih menghitung ari bila nak ..... huhuhu.... sedih je rasa. dugaan maha hebat ni. aku x tau nk luah kn ne. thanx kwn. thanx sbb sudi dgr mslh aku (nozha...k.nida... thanx)

aku nak bercerita macam2 kt sini tp tersekat2 je... cam x sanggup nk cite kt sini. kang sume tau mslh aku. so, pendam je cite kt sesapa yg aku rasa nk cite. in personal..

Allah tu Maha Kaya. dia tgh menduga aku n suami aku.. kami kena kuat n tabah. inila dugaan yg bg kami amat hebat sepanjang kami hidup berumahtangga.. korang jgn pk bkn2 lak. bkn mslh suami isteri tau. kami masih loving couple. ahaks... ni masalah lain yg terpaksa kami hadapi. dengan setenang n setabah mungkin kami hadapi.

kepada abg ngn k.ina. time kasih byk2. byk yg abg ngn k.ina tolong kami. huhuhu.. x terbalas rasanya. kami tgh mencuba yg terbaik utk hadapi dugaan ini. mcm abg bgtau adk dulu, abg ngn k.ina penah lalui fasa mcm ni. so, insyaallah, adk rasa kami leh ok. jgn sampai tahap yg x leh nk buat apa2 dh. nauzubillah.... mntak dijauhkn.

air mata menjadi peneman setiap ari. kt opis je nangis. kt umah x berani nk nangis. takut laki aku nampak. menambahkn beban dia lak. adoi.. Ya Allah.... tabahkn hati kami Ya Allah... Ringanknlah beban kami..

cam mia ckp... bacala LAILAHAILLA ANTA SUBHA NAKAINNI KUNTUMMINAZZOLIM.... moga2 ringan beban yg sedang Allah duga... (thanx mia....)

amni la penguat semangat aku ngn laki aku. senang hati tgk dia. lupa sekejap mslh tg sedang ditanggung... syukur Ya Allah di atas kurniaanMu kepada kami. zuriat penyambung kasih sayang kami..

tetiba aku teremosi lak ari ni. hehehe... bkn pe.. dh lama pendam kn. layan je la ye sape2 yg bc blog aku ni.

2 comments:

Anonymous said...

Salam zalia,

Berat tul bunyi masalah ko. Bwk2 le bersabar yer. Hidup berumahtangga mcm2 dugaannya. Berdoa selalu agar Allah ringakan dugaan ko tu yer.

ROSE

zalia said...

tq rose... mmg berat sgt2... alhamdulillah... dh settle... lega sgt2. n syukur x terhingga ke hadrat Allah...